Pravidlá fakturácie v praktických príkladoch
16.09.2025 - 17.09.2025
Možnosti účasti: ONLINE formou alebo prezenčne v Bratislave (každý účastník obdrží aj VIDEO ZÁZNAM)
Prednášajúci: Ing. Mgr. Martin Tužinský, PhD. - daňový poradca
O školení
Milí účtovníci, fakturanti, podnikatelia,
dovoľujeme si Vás pozvať na komplexné 2-dňové školenie Pravidlá fakturácie v praktických príkladoch. Obsahová náplň školenia je naozaj bohatá - vysvetlíme si okrem typov faktúr, lehôt a náležitostí i osobitné režimy fakturácie (nehnuteľnosti, stavebné práce, použité tovary, cestovné kancelárie), problémy s prijatými faktúrami (ako postupovať v prípade, ak vyhotoví faktúru nesprávne tuzemský dodávateľ / dodávateľ z iného členského štátu alebo z tretej krajiny) a posvietime si i na vybrané problémy (faktúry vyhotovené odberateľom za dodávateľa, problémy fakturácie internetových obchodov, správne určenie momentu dodania tovaru a služby) a ďalšie odborné témy.
V závere školenia radi uvítame diskusiu s akými problémami v oblasti fakturácie sa stretávate i Vy vo svojej praxi. Konkrétne body programu, ktorým sa budeme na školení venovať nájdete nižšie.
Na školení sa môžete zúčastniť ONLINE formou alebo prezenčne v Bratislave v dňoch 16.09. - 17.09.2025 od 09:00 hod.
Všetci účastníci obdržia i študijný materiál od lektora a následne video záznam zo školenia.
Tešíme sa na Vašu účasť.
Na čo sa môžete tešiť
podrobné 2-dňové školenie
študijné materiály
video záznam zo školenia
problematika vysvetľovaná na príkladoch
Prednášajúci

Daniam a účtovníctvu sa venuje viac ako 2 desaťročia. Od roku 2015 je členom Slovenskej komory daňových poradcov, člen metodicko-legislatívnej komisie pre daň z príjmov právnických osôb a metodicko-legislatívnej komisie pre účtovníctvo. Orientuje sa na daňové, ekonomické a účtovné poradenstvo. Lektorovaniu odborných školení v oblasti daní a účtovníctva sa aktívne venuje od roku 2008.
Harmonogram a obsah školenia
16.09.2025 - 1. deň - Ing. Mgr. Martin Tužinský, PhD.
09:00 - 11:00 I. blok prednášok
11:00 - 12:00 Obedňajšia prestávka
12:00 - 13:45 II. blok prednášok
13:45 - 14:00 Krátka prestávka
14:00 - 15:30 III. blok prednášok + diskusia
17.09.2025 - 2. deň - Ing. Mgr. Martin Tužinský, PhD.
09:00 - 11:00 I. blok prednášok
11:00 - 12:00 Obedňajšia prestávka
12:00 - 13:45 II. blok prednášok
13:45 - 14:00 Krátka prestávka
14:00 - 15:30 III. blok prednášok + diskusia
Obsah 2-dňového školenia:
Náležitosti faktúry
Skutočnosti rozhodujúce na vyhotovenie faktúry
Určenie predmetu fakturácie, postavenia odberateľa / dodávateľa a miesta dodania ako základného predpokladu na správne vyhotovenie faktúry a uplatnenie správneho režimu DPH
Lehoty na vyhotovenie faktúry a archivácia dokladov
Druhy faktúr a ich zachytenie v účtovníctve a v kontrolnom výkaze (súhrnnom výkaze)
Oprava základu dane a opravné faktúry (dobropisy, ťarchopisy)
Osobitné režimy fakturácie a zákonné požiadavky na uplatnenie týchto režimov fakturácie
Prijatá faktúra ako doklad na uplatnenie práva na odpočítanie DPH
Prijatá faktúra – problémy v praxi
Fakturácia v cudzej mene
Vybrané problémy
Účastnícky poplatok
ONLINE účasť + video záznam | Osobná účasť v Bratislave + video záznam | |
Účastnícky poplatok: | 144 € s DPH (117,07 € bez DPH) za 2-dňové školenie | 175 € s DPH (142,28 € bez DPH) za 2-dňové školenie |
Účastnícky poplatok (členovia ZÚSK) | 138 € s DPH (112,20 € bez DPH) za 2-dňové školenie | 169 € s DPH (137,40 € bez DPH) za 2-dňové školenie |
Predplatitelia ročného vzdelávania KOMPLET | 0 € (svoju účasť nemusíte nikde hlásiť, stačí sa v deň a hodinu konania len prihlásiť do svojho osobného účtu) | 50 % zľava na školenie, t.j. 88 € za 2-dňové školenie, svoj záujem hláste vopred emailom na vzdelavanie@profuturion.sk |
PRIHLASOVACÍ FORMULÁR NÁJDETE NIŽŠIE
Možnosti účasti
1. ONLINE formou:
Online forma školenia zahŕňa:
- online školenie na 2-dňovom školení 16. - 17.09.2025,
- študijné materiály,
- možnosť doplňujúcej otázky na lektora priamo počas online školenia,
- video záznam zo školenia, aby ste sa k téme vedeli vrátiť i neskôr.
2. prezenčnou formou:
Prezenčná forma školenia zahŕňa:
- osobná účasť na školení v Bratislave v dňoch 16. - 17.09.2025,
- tlačené študijné materiály,
- video záznam zo školenia, aby ste sa k téme vedeli vrátiť i neskôr,
- 2x teplý dvojchodový obed,
- občerstvenie (káva, čaj, voda, zákusok, chlebíček),
- bezplatné parkovanie pred školiacou miestnosťou a v blízkom okolí.
Organizačné pokyny pre ONLINE formu účasti na školení:
- Informácie k pripojeniu sa na ONLINE školenie Vám budú zaslané 3 dni pred konaním. Inštalácia žiadnych aplikácií nie je potrebná. Budete potrebovať len PC s reproduktorom alebo notebook a stále pripojenie na internet.
--------------------------------------------------
Organizačné pokyny pre prezenčnú formu účasti na školení:
- Miesto konania: školiaca miestnosť - Budatínska 26 v Bratislave, mestská časť Petržalka.
- Príchod účastníkov od 08:30 - 08:55 hod. Začiatok prednášky o 09:00 hod.
- Parkovanie – pri školiacej miestnosti je možnosť parkovania na vyhradených parkovacích miestach, ktoré sú pre účastníkov školenia bezplatné. Prípadne možnosť parkovania v blízkom okolí školiacej miestnosti.
- MHD - na školenie sa viete pohodlne dostať autobusmi č. 99, 98, 93 (spoj 93 ide priamo z hlavnej vlakovej stanice). Vystúpite na zástavke ZŠ Budatínska a školiaca miestnosť sa nachádza cca 200 m od zástavky.
- Počet osôb na školení je limitovaný na 20 účastníkov.
Prihláška
Máte ku školeniu nejaké otázky? Neváhajte nás kontaktovať: