Predaj tovaru v rámci Európskej únie, dovoz a vývoz tovaru z pohľadu DPH

Registrácia na školenie

OBSAH ŠKOLENIA:

  1. Čo je dodanie tovaru a miesto dodania pri dodaní tovaru – správne posúdenie vo väzbe na pohyblivú resp. nepohyblivú dodávku, tovaru s montážou
  2. Predaj tovaru v rámci EÚ:
    1. Osobe registrovanej pre daň:
      • predaj na území SR,
      • predaj do iného členského štátu,
      • predaj do tretieho štátu,
      • priradenie prepravy v rámci reťazového obchodu,
      • nadobudnutie tovaru z EÚ a štát nadobudnutia,
      • pravidlá systému call of stock v rámci EÚ,
      • pravidlá trojstranného obchodu v rámci dodávok tovaru v EÚ,
      • pravidlá fakturácie,
      • vykazovanie v DP,KV, SV.
    2. Zákazníkovi (osobe neregistrovanej pre daň):
      • správne určenie miesta dodania tovaru,
      • predaj na území SR,
      • predaj do iného členského štátu EÚ – predaj tovaru na diaľku (kedysi zásielkový predaj), definícia a princípy v EÚ,
      • stanovenie štátu zdanenia,
      • pravidlá registrácie a platenia dane,
      • pravidlá podávania daňového priznania v prípade vstúpenia do osobitnej úpravy zdanenia podľa § 68b (ako vstupiť, podávať DP prípadne vystúpiť),
      • pravidlá fakturácie,
      • vykazovanie v DP, KV, SV.
  3. Dovoz tovaru z tretích štátov
  4. Vývoz tovaru do tretích štátov

 


Možnosti účasti:

1. ONLINE formou:

Online forma školenia zahŕňa:

  • online školenie dňa 17.5.2022,
  • video záznam zo školenia, aby ste sa k téme vedeli vrátiť i neskôr,
  • študijné materiály,
  • možnosť doplňujúcej otázky na lektora priamo počas online školenia.

Informácie k pripojeniu sa na ONLINE školenie Vám budú zaslané 3 dni pred konaním. Inštalácia žiadnych aplikácií nie je potrebná. Budete potrebovať len PC s reproduktorom alebo notebook a stále pripojenie na internet.

2. prezenčnou formou

Prezenčná forma školenia zahŕňa:

  • osobná účasť na školení v Bratislave,
  • občerstvenie,
  • obed,
  • tlačené študijné materiály.

Organizačné pokyny:

  • Miesto konania: Hotel SAFFRON****, Radlinského 27, Bratislava
  • Príchod účastníkov od 08:30 – 08:55 hod. Začiatok prednášky o 09:00 hod.
  • Počet osôb na školení je limitovaný na 15 účastníkov.
  • Parkovanie – Vjazd na parkovisko je cez Školskú ulicu. Kedykoľvek počas návštevy hotela je potrebné predložiť parkovací lístok na recepcii hotela, kde Vám upravia sumu za parkovanie na 8€/deň. Pri odchode z hotela je potrebné uhradiť parkovné v automate pred vchodom do hotela.
  • MHD – V okolí hotela je k dispozícii viacero zástaviek MHD. Na zástavke Blumentál stoja električkové linky 3, 7 a 9 v oboch smeroch. Taktiež je možné použiť autobus číslo 31 a 94 (zástavka Blumentál iba v smere do centra mesta), prípadne linku 39 (iba v smere na Súhvezdnú). Hotel sa nachádza 150m smerom do centra mesta (k STU), vchod do nádvoria hotela je z Fazuľovej ulici (oproti administratívnej budovy DELL). V pešej dostupnosti (cca 300m) sa nachádza aj zástavka Americké námestie, kde zastavuje električka číslo 4 a trolejbusová linka 47. V prípade dopravy na miesto konania školenia z Petržalky alebo Hlavnej vlakovej stanice, je možné využiť električkovú linku číslo 1 a vystúpiť na zástavke STU.

    Prihláška na školenie

    Som členom Združenie účtovníkov Slovenska

    Nie som podnikateľ, objednávku chcem uskutočniť ako FO - nepodnikateľ

    Fakturačné údaje

    Oboznámil som sa s podmienkami spracovania osobných údajov a záväzne si objednávam školenie v celkovej sume .

    Súhlasím so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.