Registrácia na školenie
ONLINE školenie sa uskutočnilo dňa 08.11.2022, záznam zo školenia je dostupný k zakúpeniu TU.
Účastníci ONLINE školenia majú záznam dostupný vo svojom konte, v časti Videoškolenia (TU).
Už túto jeseň sa môžete tešiť na tému k často vznikajúcim problémom pri prevzatí účtovníctva.
V rámci tohto školenia si povieme: aké sú výhody/nevýhody medzi novou a existujúcou spoločnosťou; v ktorých prípadoch účtovníctvo prevziať a čo je nevyhnutné pred prevzatím vykonať. Budeme sa venovať aj otázkam, ktoré pre nových klientov môžu byť nepríjemné, avšak z pozície nového účtovníka je ich nevyhnutné položiť. Dôležitým bodom programu bude aj objasnenie toho, aké podmienky (a akou formou) by si účtovník s klientom mal v začiatku spolupráce nastaviť.
Školenie sa uskutoční ONLINE formou vzdelávania dňa 8. novembra 2022.
daňový poradca, člen SKDP, č. o. 1090/2015
- 72 € s DPH
- 69 € s DPH – zľavnená cena pre členov ZÚSK
- online školenie dňa 08.11.2022,
- video záznam zo školenia, aby ste sa k téme vedeli vrátiť i neskôr,
- študijné materiály,
- možnosť doplňujúcej otázky na lektora priamo počas online školenia.
Informácie k pripojeniu sa na ONLINE školenie Vám budú zaslané 3 dni pred konaním. Inštalácia žiadnych aplikácií nie je potrebná. Budete potrebovať len PC s reproduktorom alebo notebook a stále pripojenie na internet.
Termíny a mestá
Táto téma je obsahom ročných balíkov vzdelávania
- Balík komplet (Čo obsahuje balík KOMPLET?)
- Balík DPH (Čo obsahuje balík DPH?)
- Balík DzP a účtovníctvo (Čo obsahuje balík Dzp a účtovníctvo?)
- Obsahuje
- Neobsahuje
Novinka
Videoškolenia z pohodlia domova
Chceli by ste absolvovať naše školenia s odborníkmi, no nevyhovuje Vám miesto alebo termín? Vyskúšajte našu novinku a absolvujte videoškolenie z pohodlia domova.
- Nová vs. existujúca spoločnosť (výhody / nevýhody)
- Externý účtovník vs. interný účtovník
- Kedy účtovníctvo prevziať a kedy nie
- Základná kontrola klienta (register ÚZ, zoznamy FR SR, register dlžníkov)
- Základné otázky a nepríjemné otázky na klienta (činnosť, očakávanie potenciálneho klienta, predchádzajúca spolupráca s účtovníkom / účtovníkmi, účtovný program, referencie o klientovi a o Vás získané klientom)
- Základné dokumenty (účtový rozvrh, interné smernice, inventarizácia, hlavná kniha)
- Prevzatie účtovníctva počas trvania účtovného obdobia
- Rýchla kontrola stavov jednotlivých účtov a potenciálnych chýb
- Zhodnotenie stavu účtovníctva, očakávania klienta a právo odmietnuť klienta
- Podrobná kontrola pri prevzatí účtovníctva („počiatočná“ inventúra), opravy zistených chýb a zmena v účtovaní pri prevzatí klienta.
- Zmluvné dojednania (na čo nezabudnúť a „nevyhnutné zmluvné minimum“)
- Cena za spracovanie účtovníctva vs. hodnota za spracovanie účtovníctva
- Cenové stratégie účtovníka