Registrácia na školenie
ONLINE školenie sa uskutočnilo dňa 17.04.2023, záznam zo školenia je dostupný k zakúpeniu TU.
Občianske združenie je právnickou osobou, ktorej povinnosť viesť účtovníctvo upravuje zákon č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v z. n. p.. Lektorka školenia nám priblíži ako postupovať pri zmene účtovného obdobia, ako účtovať majetok nadobudnutý ako kapitálový majetok, ako odpisovať majetok v občianskom združení a ostatné dôležité informácie potrebné k vedeniu podvojného účtovníctva v občianskom združení.
Účasť je možná ONLINE formou alebo osobne na školení v Bratislave (hotel Saffron)
Termín konania: 17. apríla 2023
Účastnícky poplatok:
- online účasť
- 69 € s DPH
- 66 € s DPH – zľavnená cena pre členov ZÚSK
- osobná účasť v Bratislave
- 78 € s DPH
- 75 € s DPH – zľavnená cena pre členov ZÚSK
Termíny a mestá
Táto téma je obsahom ročných balíkov vzdelávania
- Balík komplet (Čo obsahuje balík KOMPLET?)
- Balík DPH (Čo obsahuje balík DPH?)
- Balík DzP a účtovníctvo (Čo obsahuje balík Dzp a účtovníctvo?)
- Obsahuje
- Neobsahuje
Novinka
Videoškolenia z pohodlia domova
Chceli by ste absolvovať naše školenia s odborníkmi, no nevyhovuje Vám miesto alebo termín? Vyskúšajte našu novinku a absolvujte videoškolenie z pohodlia domova.
Možnosti účasti:
1. ONLINE formou:
Online forma školenia zahŕňa:
- online školenie dňa 17.04.2023,
- študijné materiály,
- možnosť doplňujúcej otázky na lektorku priamo počas online školenia,
- video záznam zo školenia,aby ste sa k téme vedeli vrátiť i neskôr.
Informácie k pripojeniu sa na ONLINE školenie Vám budú zaslané 3 dni pred konaním. Inštalácia žiadnych aplikácií nie je potrebná. Budete potrebovať len PC s reproduktorom alebo notebook a stále pripojenie na internet.
2. prezenčnou formou, osobná účasť
Prezenčná forma školenia zahŕňa:
- osobná účasť na školení v Bratislave,
- občerstvenie,
- obed,
- tlačené študijné materiály.
Organizačné pokyny:
- Miesto konania: Hotel Saffron, Radlinského 27, Bratislava
- Príchod účastníkov od 08:30 – 08:55 hod. Začiatok prednášky o 09:00 hod.
- Parkovanie – V prípade záujmu o parkovanie na hotelovom parkovisku, použite prosím vjazd z ulice Školská č. 5 (prejazd cez rampu). Účastníci školenia parkujú na hotelovom parkovisku v cene 10 €/deň (platba individuálne v parkovacom automate / na recepcii hotela).
- MHD – V okolí hotela je k dispozícii viacero zastávok MHD. Na zastávke Blumentál stoja električkové linky 3, 7 a 9 v oboch smeroch. Taktiež je možné použiť autobus číslo 31 a 94 (zastávka Blumentál iba v smere do centra mesta), prípadne linku 39 (iba v smere na Súhvezdnú). Hotel sa nachádza 150m smerom do centra mesta (k STU), vchod do nádvoria hotela je z Fazuľovej ulici (oproti administratívnej budovy DELL). V pešej dostupnosti (cca 300m) sa nachádza aj zastávka Americké námestie, kde zastavuje električka číslo 4 a trolejbusová linka 47. V prípade dopravy na miesto konania školenia z Hlavnej vlakovej stanice, je možné využiť električkovú linku číslo 1 a vystúpiť na zastávke STU.
- Počet osôb na školení je limitovaný na 10 účastníkov.