2-dňová konferencia: Vybrané problémy v daniach a účtovníctve v praktických príkladoch s Martinom Tužinským – v Starej Lesnej

Registrácia na školenie

OBSAH ŠKOLENIA:

I. deň (09:00 – 15:30 h)

1) Najčastejšie chyby z praxe formou diskusie s účastníkmi školenia:

  • poukázanie na najčastejšie spochybňované transakcie pri daňových kontrolách
  • najčastejšie chyby z pohľadu DPH (nesprávne uplatňovanie odpočtu DPH, nesprávne vykazovanie vo výkazoch DPH, nesprávne postupy správcov dane v súvislosti so súhrnnými výkazmi, nesprávne zvolený režim DPH, § 7 a § 7a ZDPH….)
  • najčastejšie chyby v účtovníctve
  • ako sa vysporiadať s chybami pri prevzatí účtovníctva

2) Komplexná analýza problematiky používania kurzov cudzej meny:

  • používanie kurzov z pohľadu ZoÚ a PÚ a výnimky (napr. preddavky, účty časového rozlíšenia)
  • používanie kurzov z pohľadu ZoCN (preddavky v cudzej mene, zapožičanie platobnej karty zamestnávateľom a úhrada ubytovania, výplata cestovných náhrad v inej mene)
  • používanie kurzov z pohľadu ZDPH (platba pred dodaním tovaru / služby, dodanie tovaru z iného členského štátu)
2) Stravovanie a (ďalšie) zmeny účinné od 01.01.2022:
  • porovnanie stavu platného k 01.03.2021 a k 01.01.2022
  • stravný lístok vs. finančný príspevok na stravovanie (výhody / nevýhody)
  • účtovanie stravného v jednoduchom účtovníctve
  • účtovanie stravného v podvojnom účtovníctve
  • najčastejšie otázky z praxe
4) Čo nás čaká a neminie:
  • uplatňovanie daňových strát pri podávaní daňového priznania za rok 2021
  • korona príspevky čerpané za rok 2021
  • mikrodaňovník v roku 2021
  • oslobodenie od dane z nepeňažných plnení zamestnanca do 500 € od 01.01.2022

II. deň (09:00 – 15:00 h)

1) Vybrané problémy týkajúce sa pohľadávok a záväzkov v príkladoch:
  • opravné položky k pohľadávkam
  • odpis pohľadávky
  • zdaňovanie neuhradených záväzkov
  • odpis záväzku
2) Určenie miesta dodania tovaru / služby po 01.07.2021 v príkladoch:
  • dodanie tovaru s miestom dodania v tuzemsku (vznik daňovej povinnosti / oslobodenie od dane)
  • trojstranný obchod a reťazové transakcie vrátane priradenia prepravy
  • predaj tovaru na diaľku po 01.07.2021
  • miesto dodania služby (tuzemsko, iný členský štát, tretia krajina) podľa § 15, § 16 a § 16a
3) Čo nás čaká a neminie:
  • pripravované legislatívne zmeny v kocke
  • postrach menom e-fakturácia

UBYTOVANIE:

Školenia sa možno zúčastniť bez ubytovania alebo s ubytovaním. Účastník konferencie (príp. rodinný príslušník, ktorý bude s Vami v izbe ubytovaný) majú na ubytovanie dohodnutú zvýhodnenú cenu ubytovania.

Cena ubytovania s polpenziou (raňajky a večere) v hoteli KONTAKT**** počas školenia:

Počet nocí 2-lôžková / 3- lôžková izba / 4-lôžková izba Chcem byť ubytovaný sám na izbe
Ubytovanie 1 noc (08.09.-09.09.2021)  69 € s DPH/ osoba  99 € s DPH/ osoba
Ubytovanie 2 noci (07.09.-09.09.2021)  138 € s DPH/ osoba  198 € s DPH/ osoba

Čo je zahrnuté v cene ubytovania:

  • ubytovanie v hoteli KONTAKT****(podľa zvoleného počtu nocí);
  • raňajky a večere;
  • miestny poplatok;
  • neobmedzený vstup do wellness s bazénom, 7 saunami, vírivkami, fitness centrom a oddychovou časťou.

Ďalšie informácie:

1) Časový harmonogram prednášok:

  • 08.09.2021: 09:00 – 15:30 hod.
  • 09.09.2021: 09:00 – 15:00 hod.

2) Kapacita školenia je 30 účastníkov pri dodržaní predpísaných pandemických opatrení. Účastníci pred nástupom na konferenciu čestne prehlásia, že spĺňajú podmienky účasti na hromadnom podujatí.

3) Na ubytovanie je k dispozícií 15 izieb. V prípade záujmu o účasť s ubytovaním, ubytovanie Vám zarezervujeme na základe Vašej prihlášky.

4) Rezervácia:

  • Na školenie sa prosím, prihlásite vyplnením prihlášky (viď nižšie).
  • V prípade záujmu aj o ubytovanie počas konferencie, ubytovanie pre Vás zabezpečíme. Ak si prosíte rezervovať ubytovanie, do POZNÁMKY prosím, uveďte:
    • počet nocí (1 noc: 08.09. – 09.09.) alebo príchod deň pred školením (2 noci: 07.09.-09.09.2021);
    • počet osôb na izbe (chcem byť sám na izbe, chceme byť 2 osoby na izbe, chceme byť 3 osoby na izbe, chceme byť 4 osoby na izbe) + mená ubytovaných hostí.
    • Na e-mail Vám prídu pokyny k úhrade účastníckeho poplatku (bankovým prevodom). Kto bude mať záujem aj o ubytovanie, izbu pre Vás podľa zadaných kritérií zarezervujeme, potvrdíme Vám rezerváciu a ubytovanie s polpenziou si uhradíte až priamo na mieste na recepcii (v hotovosti / kartou). Zároveň Vás žiadame, aby ste nás v prípade nemožnosti nastúpiť na pobyt informovali aspoň 5 dní pred nástupom pre stornovanie rezervácie Vášho ubytovania.

    Prihláška na školenie

    Som členom Združenie účtovníkov Slovenska

    Nie som podnikateľ, objednávku chcem uskutočniť ako FO - nepodnikateľ

    Fakturačné údaje

    Oboznámil som sa s podmienkami spracovania osobných údajov a záväzne si objednávam školenie v celkovej sume .

    Súhlasím so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.