Život bežnej firmy v roku 2025 z pohľadu daní a účtovníctva – vybrané problémy


date-icon10.04.2025 - 11.04.2025

place-iconWellness hotel KONTAKT****, Stará Lesná 180, Vysoké Tatry

lectors-iconPrednášajúci: Ing. Mgr. Martin Tužinský, PhD. - daňový poradca, Ing. Vladimír Ozimý - daňový poradca

Chcem sa prihlásiť

O podujatí

Aké sú aktuálne najčastejšie problémy a otázky v živote bežnej firmy?

Na tieto témy si posvietime počas druhého ročníka školenia "Život bežnej firmy v roku 2025", v dňoch 10. - 11. apríla 2025 (štvrtok - piatok).

Školenie bude pod taktovkou 2 zohraných daňových poradcov:

  • Ing. Vladimír Ozimý, daňový poradca
  • Ing. Mgr. Martin Tužinský, PhD., daňový poradca - ako prísediaci lektor, ktorý doplní zaujímavosti z praxe a obohatí diskusiu.

Podujatie sa uskutoční v prostredí Vysokých Tatier vo wellness hoteli KONTAKT****. Menší, útulný hotel v Starej Lesnej je dobrou voľbou na pokojné školenie a zároveň ponúka komfortný wellness svet s bazénom a saunovým svetom. Spojte príjemné s užitočným a po odbornej konferencii si oddýchnite v hotelovom wellness-e.

Školenie je kapacitne obmedzené na 60 účastníkov, bude prebiehať prezenčnou formou v čase 09:00 - cca 15:30 hod.

Účasť je možná s ubytovaním alebo bez ubytovania v hoteli. Ubytovanie je možné aj s rodinnými príslušníkmi, ktorí sa na konferencii nezúčastnia.

Náš tip

Voľnočasový program ponúka viaceré možnosti, ako napr. hotelový wellness, kávička na hotelovej terase či aktívne strávený čas na prechádzke tatranskou prírodou.

Na čo sa môžete tešiť

icon

zaujímavé a podnetné prednášky so skúsenými lektormi

icon

možnosť ubytovať sa spoločne s rodinnými príslušníkmi

icon

hotelové wellness centrum

icon

jarný pobyt v srdci prírody

Prednášajúci

Ing. Mgr. Martin Tužinský, PhD.
daňový poradca

Daniam a účtovníctvu sa venuje viac ako 2 desaťročia. Od roku 2015 je členom Slovenskej komory daňových poradcov, člen metodicko-legislatívnej komisie pre daň z príjmov právnických osôb a metodicko-legislatívnej komisie pre účtovníctvo. Orientuje sa na daňové, ekonomické a účtovné poradenstvo. Lektorovaniu odborných školení v oblasti daní a účtovníctva sa aktívne venuje od roku 2008.

Ing. Vladimír Ozimý
daňový poradca

Člen Slovenskej komory daňových poradcov, člen metodicko - legislatívnej komisie pre daň z pridanej hodnoty. Špecialista na dane a účtovníctvo. Venuje sa lektorskej činnosti a daňovému poradenstvu.

Referencie

  • "Lektori aj spracovanie študijných materiálov boli na vysokej úrovni. Príklady z praxe boli super oživením popri všetkých paragrafoch."

    Referencia získaná formou anonymného dotazníka počas konferencie v roku 2024

  • "Vždy perfektné znalosti a prijateľný spôsob prezentácie lektorov. Výnimočne výborne vystavaný seminár. "

    Referencia získaná formou anonymného dotazníka počas konferencie v roku 2024

  • "Konferencia splnila moje očakávania, poskytla široký prehľad z viacerých oblastí, čo veľmi oceňujem."

    Referencia získaná formou anonymného dotazníka počas konferencie v roku 2024

  • "So školením som bola spokojná, oceňujem možnosť osobnej účasti na školení a ubytovania priamo v hoteli KONTAKT****. Rada využijem takéto vzdelávanie i v budúcnosti. S hotelom som bola spokojná, je to menší pokojný hotel, odporúčam."

    Referencia získaná formou anonymného dotazníka počas konferencie v roku 2024

Obsah a harmonogram školenia

10.04.2025 - 1. deň - Ing. Vladimír Ozimý, Ing. Mgr. Martin Tužinský, PhD.

timer-icon08:30 - 09:00 Príchod a registrácia účastníkov

timer-icon09:00 - 10:45 I. blok prednášok

timer-icon10:45 - 11:00 Krátka prestávka

timer-icon11:00 - 12:30 II. blok prednášok

timer-icon12:30 - 13:30 Obedňajšia prestávka

timer-icon13:30 - 15:30 III. blok prednášok

11.04.2025 - 2. deň - Ing. Vladimír Ozimý, Ing. Mgr. Martin Tužinský, PhD.

timer-icon09:00 - 10:45 I. blok prednášok

timer-icon10:45 - 11:00 Krátka prestávka

timer-icon11:00 - 12:30 II. blok prednášok

timer-icon12:30 - 13:30 Obedňajšia prestávka

timer-icon13:30 - 15:30 III. blok prednášok

Jednotlivé body programu aktuálne pripravujeme.

Účastnícky poplatok

Účastnícky poplatok:

  • 271 € s DPH (220,33 € bez DPH)
  • 259 € s DPH (210,57 € bez DPH) – zvýhodnená cena pre členov Združenia účtovníkov Slovenska

V účastníckom poplatku je zahrnuté:

  • účasť na podujatí,
  • obedy,
  • coffee breaky počas prednášok,
  • tlačené študijné materiály,
  • písacie potreby.

Storno podmienky: Pri odhlásení sa najneskôr do troch pracovných dní pred termínom konania konferencie vraciame celú uhradenú sumu účastníckeho poplatku. Účasť náhradníka je samozrejme možná. Pri odhlásení sa neskôr, zaplatený poplatok nevraciame, odborné študijné materiály Vám zašleme poštou.

V cene konferencie nie je zahrnuté ubytovanie. Účastníci konferencie (a prípadné sprievodné osoby) sa môžu ubytovať za zvýhodnenú cenu priamo v hoteli KONTAKT**** (viď cenník nižšie). Ubytovať sa možno na 1 – 2 noci, ubytovanie je možné sám na izbe alebo 2 – 4 osoby na izbe.

Ubytovanie v hoteli KONTAKT**** PO ZĽAVE:

Počet nocí2-lôžková/ 3-lôžková / 4-lôžková izbaChcem byť ubytovaný/-á sám/-a na izbe
Ubytovanie 1 noc s polpenziou (10.04. - 11.04.2025)100 € s DPH / osoba 125 € s DPH / osoba
Ubytovanie 2 noci s polpenziou (09.04. - 11.04.2025)180 € s DPH / osoba230 € s DPH / osoba

Ubytovanie zahŕňa:

  • ubytovanie v hoteli na 1 – 2 noci,
  • raňajky formou bufetu,
  • večera formou bufetu,
  • neobmedzený vstup do plaveckého bazéna,
  • neobmedzený vstup do saunového sveta (2x fínska sauna, mentolová sauna, bylinková sauna, duša vody, infra sauna, parná sauna, tepidárium, vnútorná a vonkajšia vírivka, ochladzovací vonkajší bazén, jacuzzi bar),
  • župan, papučky na izbe,
  • voľný vstup do fitness centra,
  • parkovanie,
  • miestny poplatok 1 € / noc / osoba.

Prihlášku na školenie a následnú rezerváciu izby odporúčame zaslať v dostatočnom predstihu, nakoľko počet izieb je limitovaný.

Ubytovanie si účastník rezervuje individuálne podľa svojich preferencií.

Informácie pre záujemcov o ubytovanie

AKO SI REZERVOVAŤ UBYTOVANIE so zľavou pre účastníkov školenia:

i
  1. Izbu si rezervujete priamo v hoteli KONTAKT**** na adrese: recepcia@hotelkontakt.sk.
  2. V rezervácií uveďte prosím, informáciu, že ste účastníkom školenia: Život bežnej firmy v roku 2025 - PROFUTURION.
  3. Hotel Vám rezerváciu potvrdí.
  4. Pri rezervácií ubytovania sa uhrádza záloha za ubytovanie vo výške 50%. Pokiaľ si prajete vystaviť účet na firmu, je potrebné hotelu nahlásiť svoje fakturačné údaje.

Prihláška

Máte ku konferencii nejaké otázky? Neváhajte nás kontaktovať:

0949 500 370

vzdelavanie@martintuzinsky.sk

    Prihláška na konferenciu

    Fakturačné údaje