Vybrané problémy v účtovníctve a daniach s Martinom Tužinským


date-icon08.09.2022 - 09.09.2022

place-iconWELLNESS HOTEL KONTAKT****, Stará Lesná 180, Vysoké Tatry

lectors-iconPrednášajúci: Ing. Mgr. Martin Tužinský, PhD. - daňový poradca

Chcem sa prihlásiť

O podujatí

Dovoľujeme si pozvať Vás na pripravované školenie na tému "Vybrané problémy v účtovníctve a daniach" . Podujatím Vás bude sprevádzať lektor, daňový poradca Ing. Mgr. Martin Tužinský, PhD.

Školenie sa uskutoční v prostredí Vysokých Tatier, vo wellness hoteli KONTAKT**** v Starej Lesnej v dňoch 8.-9.septembra 2022 (štvrtok-piatok). Školenie bude prebiehať prezenčnou formou.

Program pre Vás namixujeme z aktuálnych problémov v oblasti daní a účtovníctva s priestorom na diskusiu. Voľnočasový program ponúka viaceré možnosti, ako napr. rozsiahly hotelový wellness svet, prechádzka v tatranskej prírode alebo kávička na hotelovej terase.

Podujatie je kapacitne obmedzené na 40 účastníkov. Školenie bude prebiehať v čase 09:00 - cca 15:30 hod.

Účasť je možná s ubytovaním alebo bez ubytovania v hoteli.

Náš tip

Spojte príjemné s užitočným a po odbornej konferencii si oddýchnite v hotelovom wellness-e. Či už sa vyberiete na vzdelávací teambuilding s kolegami z práce alebo vzdelávanie spojíte s pobytom s Vašími rodinnými príslušníkmi, ktorí sa na konferencii nezúčastňujú.

Na čo sa môžete tešiť

icon

2 dni plné zaujímavých a podnetných prednášok

icon

bazén

icon

hotelový wellness

icon

pobyt je možný aj so sprievodnou osobou (napr. manžel, partner), ktorá sa na konferencii nezúčastňuje

Prednášajúci

Ing. Mgr. Martin Tužinský, PhD.
daňový poradca

Daniam a účtovníctvu sa venuje viac ako 2 desaťročia. Od roku 2015 je členom Slovenskej komory daňových poradcov, člen metodicko-legislatívnej komisie pre daň z príjmov právnických osôb a metodicko-legislatívnej komisie pre účtovníctvo. Orientuje sa na daňové, ekonomické a účtovné poradenstvo. Lektorovaniu odborných školení v oblasti daní a účtovníctva sa aktívne venuje od roku 2008.

Referencie

  • " Spokojnosť. Bola som prvýkrát a verím, že nie naposledy (s prespaním). Je to skvelé aj na získanie nových priateľov vo fachu. "

    Referencia získaná formou anonymného dotazníku počas konferencie v r. 2021

  • "Hotel hodnotím pozitívne - strava super, wellness výborné + bazén. Personál ochotný."

    Referencia získaná formou anonymného dotazníku počas konferencie v r. 2021

  • "Veľká spokojnosť - nie je čo vytknúť. Školenie nebolo iba o teórií, ale praktickými príkladmi lektori poukázali na problematiku. Fundovane odpovedali na otázky. Lektor M. Tužinský vie zaujať, preto si myslím, že školenie nás bavilo a nebolo únavné."

    Referencia získaná formou anonymného dotazníku počas konferencie v r. 2021

Obsah a harmonogram školenia

08.09.2022 - 1. deň - Ing. Mgr. Martin Tužinský, PhD.

timer-icon08:30 - 09:00 Príchod a regitrácia účastníkov

timer-icon09:00 - 10:45 I. blok prednášok

timer-icon10:45 - 11:00 Coffee break

timer-icon11:00 - 12:30 II. blok prednášok

timer-icon12:30 - 13:30 Obedňajšia prestávka

timer-icon13:30 - 15:30 III.blok prednášok

  1. Druhy faktúr, ich náležitosti a najčastejšie chyby pri vyhotovovaní faktúr
  2. Daňová povinnosť pri dodaní tovaru a služby
  3. Najčastejšie chyby pri prenesení daňovej povinnosti v praktických príkladoch
  4. Daňová povinnosť pri nadobudnutí tovaru v tuzemsku z iného členského štátu
  5. Základ dane pri dodaní tovaru a služby v praktických príkladoch
  6. Opravy chýb na faktúrach (subjektívne chyby) v porovnaní s opravou základu dane a dane (dobropisy / ťarchopisy)
  7. Odpočet DPH (kedy, v akom rozsahu a za akých podmienok).

09.09.2022 - 2. deň - Ing. Mgr. Martin Tužinský, PhD.

timer-icon09:00 - 10:45 I. blok prednášok

timer-icon10:45 - 11:00 Coffee break

timer-icon11:00 - 12:30 II. blok prednášok

timer-icon12:30 - 13:30 Obedňajšia prestávka

timer-icon13:30 - 15:30 III. blok prednášok

  1. Zmena výšky stravného a s tým spojené povinnosti zamestnávateľa
  2. Vnútorný predpis zamestnávateľa upravujúci stravovanie zamestnancov
  3. Benefity zamestnancov vo svetle Metodického usmernenia k aplikácii § 5 os. 7 písm. o) ZDP
  4. Daňovo - odvodová optimalizácia zamestnaneckých benefitov v praktických príkladoch
  5. Vnútorný predpis zamestnávateľa upravujúci benefity zamestnancov
  6. Daňový bonus od 01.07.2022 - problémy z praxe
  7. Čo nás čaká? Pripravované legislatívne zmeny v účtovníctve a daniach
  8. Vybrané zmeny v názoroch FR SR
  • uplatňovanie výdavkov pri prenájme nehnuteľnosti nezaradenej do obchodného majetku FO,
  • odpis záväzku, ktorý bol účtovaný súvzťažne s daňovo neuznaným nákladom
  • paušalizácia výdavkov (80/20) a identifikovanie nepeňažného príjmu zamestnanca

Účastnícky poplatok

Účastnícky poplatok za školenie:

icon210 € s DPH (175 € bez DPH)
icon198 € s DPH (165 € bez DPH) – zvýhodnená cena pre členov Združenia účtovníkov Slovenska

V účastníckom poplatku je zahrnuté:

icon účasť na podujatí,
icon obedy,
icon coffee breaky počas prednášok,
icon tlačené študijné materiály,
icon písacie potreby.

V cene školenia nie je zahrnuté ubytovanie. Účastníci školenia (a prípadné sprievodné osoby) sa môžu ubytovať za zvýhodenú cenu priamo v hoteli KONTAKT**** (viď cenník nižšie). Ubytovať sa možno na 1 – 2 noci, ubytovanie je možné sám na izbe alebo 2-4 osoby na izbe.

Ubytovanie v hoteli KONTAKT**** PO ZĽAVE:

Počet nocí2-lôžková/ 3-lôžková / 4-lôžková izbaChcem byť ubytovaný/-á sám/-a na izbe
Ubytovanie 1 noc s polpenziou (08.09.-09.09.2022) 75 € s DPH / osoba 105 € s DPH / osoba
Ubytovanie 2 noci s polpenziou (12.09.-14.09.2023)150 € s DPH / osoba 210 € s DPH / osoba

Ubytovanie zahŕňa:

iconubytovanie v hoteli na 1-2 noci
iconraňajky formou bufetu
iconvečera formou bufetu
iconneobmedzený vstup do plaveckého bazéna
iconneobmedzený vstup do Saunového sveta (2x fínska sauna, mentolová sauna, bylinková sauna, duša vody, infra sauna, parná sauna, tepidárium, vnútorná a vonkajšia vírivka, ochladzovací vonkajší bazén, jacuzzi bar)
iconžupan, papučky na izbe
iconvoľný vstup do fitness centra
iconparkovanie
iconmiestny poplatok 1 €/noc/osoba

Prihlášku na školenie a následnú rezerváciu izby odporúčame zaslať v dostatočnom predstihu, nakoľko počet izieb je limitovaný.

Ubytovanie si účastník rezervuje individuálne.

Informácie pre záujemcov o ubytovanie

AKO SI REZERVOVAŤ UBYTOVANIE so zľavou pre účastníkov školenia:

i

1. izbu si rezervujete priamo v hoteli KONTAKT**** na adrese: recepcia@hotelkontakt.sk

2. v rezervácií uveďte prosím, informáciu, že ste účastníkom školenia: Vybrané problémy v účtovníctve a daniach s M.Tužinským - PROFUTURION. Izby sú rezervované pre hostí školenia

3. hotel Vám rezerváciu potvrdí a vystaví zálohovú faktúru na 50% z celkovej sumy

4. zvyšných 50% z ceny si následne uhradíte priamo na mieste kartou / v hotovosti

Prihláška

Máte ku konferencii nejaké otázky? Neváhajte nás kontaktovať:

0949 500 370

vzdelavanie@martintuzinsky.sk

    Prihláška na konferenciu

    Fakturačné údaje