Registrácia na školenie
Už túto jeseň sa môžete tešiť na novú tému k často vznikajúcim problémom pri prevzatí účtovníctva.
Na školení si prejdeme akú nevyhnutnú kontrolu urobiť pred prevzatím účtovníctva, základné dokumenty, prevzatie účtovníctva v priebehu zdaňovacieho obdobia, kedy účtovníctvo prevziať a kedy neprevziať, ako opraviť zistené chyby či zmeniť účtovanie. V závere školenia si zadiskutujeme ako stanoviť cenu a hodnotu služby spracovania účtovníctva a prejdeme i Vaše skúsenosti a nočné mory.
Účastníci školenia obdržia i VZOR ZMLUVY k predzmluvným vzťahom so zákazníkom, u ktorého zvažujete prevzatie účtovníctva.
Školenie sa už uskutočnilo dňa 06.11.2020, momentálne je dostupné vo forme video školenia: TU
Lektor: Ing. Mgr. Martin Tužinský, PhD., daňový poradca
Cena školenia: 60 €
Termíny a mestá
Táto téma je obsahom ročných balíkov vzdelávania
- Balík komplet (Čo obsahuje balík KOMPLET?)
- Balík DPH (Čo obsahuje balík DPH?)
- Balík DzP a účtovníctvo (Čo obsahuje balík Dzp a účtovníctvo?)
- Obsahuje
- Neobsahuje
Novinka
Videoškolenia z pohodlia domova
Chceli by ste absolvovať naše školenia s odborníkmi, no nevyhovuje Vám miesto alebo termín? Vyskúšajte našu novinku a absolvujte videoškolenie z pohodlia domova.
OBSAH školenia:
- Nová vs. existujúca spoločnosť (výhody / nevýhody)
- Externý účtovník vs. interný účtovník
- Kedy účtovníctvo prevziať a kedy nie
- Základná kontrola klienta (register ÚZ, zoznamy FR SR, register dlžníkov)
- Základné otázky a nepríjemné otázky na klienta (činnosť, očakávanie potenciálneho klienta, predchádzajúca spolupráca s účtovníkom / účtovníkmi, účtovný program, referencie o klientovi a o Vás získané klientom)
- Základné dokumenty (účtový rozvrh, interné smernice, inventarizácia, hlavná kniha)
- Prevzatie účtovníctva počas trvania účtovného obdobia
- Rýchla kontrola stavov jednotlivých účtov a potenciálnych chýb
- Zhodnotenie stavu účtovníctva, očakávania klienta a právo odmietnuť klienta
- Podrobná kontrola pri prevzatí účtovníctva („počiatočná“ inventúra), opravy zistených chýb a zmena v účtovaní pri prevzatí klienta.
- Zmluvné dojednania (na čo nezabudnúť a „nevyhnutné zmluvné minimum“)
- Cena za spracovanie účtovníctva vs. hodnota za spracovanie účtovníctva
- Cenové stratégie účtovníka